Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

O Παπανδρέου και η Αριστερά...


Αυτά που είπε ο Γιώργος Παπανδρέου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ για την Αριστερά είναι εξόχως αποκαλυπτικά σε ό,τι αφορά στην πολιτική του στρατηγική στη νέα εποχή του... νέου πατριωτισμού, όπως θα έλεγε κι ο ίδιος.
«Αριστερά και πρόοδος, δεν είναι η ανομία, είναι η ευνομία. Αριστερά και πρόοδος, δεν είναι να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Είναι η εφαρμογή των κανόνων. Βεβαίως, κανόνων Δικαιοσύνης, κανόνων παντού. Αριστερά και πρόοδος, δεν είναι να επενδύεις σε μια κοινωνία “μπάχαλο” και να χαίρεσαι με εικόνες καταστροφής και βίας, που τελικά κάνουν και το γύρο του κόσμου. Αριστερά και πρόοδος, είναι να παλεύεις για μια κοινωνία δικαίου, για μια δίκαιη κοινωνία. Αριστερά και πρόοδος, δεν είναι τα προνόμια για λίγους, είναι τα δικαιώματα για όλους. Αριστερά και πρόοδος, είναι η απόλυτη αφοσίωση στο δημόσιο συμφέρον, στο συμφέρον του πολίτη. Είναι η δημιουργία μιας οικονομίας, που ανοίγει τα φτερά της, λειτουργεί σύμφωνα με κανόνες και δημιουργεί ευκαιρίες για όλους», απεφάνθη ο Γιώργος Παπανδρέου.
Η πρωθυπουργική διάλεξη περί Αριστεράς έχει ως αφορμή τα γεγονότα στη Νομική, η πραγματική της αιτία όμως είναι το Μνημόνιο. Από την ώρα που η πολιτική του Μνημονίου μπαίνει στη φάση της πλήρους εφαρμογής της και οι αριστερές εφεδρείες εκ των πραγμάτων τελειώνουν για το ΠΑΣΟΚ, ο Παπανδρέου στρέφεται στους συντηρητικούς ψηφοφόρους και τους
νοικοκυραίους προκειμένου να κερδίσει από αυτό το χώρο ό,τι χάνει από τα αριστερά.
Η σύγκρουση του πρωθυπουργού με τον ΣΥΡΙΖΑ έρχεται ενώ έχει ήδη προηγηθεί αυτή με το ΚΚΕ, με αφορμή τη δράση του ΠΑΜΕ. Στο ΠΑΣΟΚ έκαναν μια τελευταία αριστερή μπλόφα στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές, με τις υποψηφιότητες Καμίνη και Μπουτάρη σε Αθήνα και
Θεσσαλονίκη, με κοινή υποστήριξη του κυβερνώντος κόμματος και της Δημοκρατικής Αριστεράς του Φώτη Κουβέλη. Τα αριστερά άλλοθι, όμως, που αποτελούσαν πάντα πηγή εκλογικής δύναμης για το ΠΑΣΟΚ, έχουν πλέον εξαντληθεί. Εξ ου και η ρητορεία του πρωθυπουργού αλλάζει κατεύθυνση και επιχειρεί να κερδίσει άλλα, πιο συντηρητικά target groups.




Πηγή : e-typos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου