Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

«Κλειστόν» λόγω απεργίας



ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ θα πραγματοποιήσουν σήμερα 24ωρη πανελλαδική απεργία. Στάσεις εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 το πρωί και από τις 21:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας ενώ δε θα πραγματοποιηθεί και καμία πτήση καθώς οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας θα συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία που έχουν αποφασίσει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Ακινητοποιημένα και τα τρένα του ΟΣΕ λόγω 24ωρης απεργίας.

Μια προσωπική μαρτυρία με τον Βαγγέλη Παπαχρήστο στο Real.gr


Τον είδα στο καφενείο της Βουλής. Στο χώρο των καπνιστών-συνεχίζει βλέπετε να καπνίζει, όπως τότε που πρωτοξεκίνησε, «Καρέλια Αγρινίου». Και μάλιστα άφιλτρα. 
«Βαγγέλη, τι θα γίνει» τον ρώτησα. «Είναι πολλοί αυτοί που φωνάζουν». 
«Αυτοί που φωνάζουν, συνήθως μετά σιωπούν. Από αλλού να το φοβούνται. Αλλού να ψάχνεις» μου απάντησε.
«Θα το καταψηφίσεις Βαγγέλη;», τον ξαναρώτησα. Μου έκλεισε το μάτι, χτύπησε το άφιλτρο τσιγάρο πάνω στο πακέτο λίγο πριν το ανάψει και πήρε το συνωμοτικό χαμόγελο, εκείνο από τα δύσκολα χρόνια.

Οι προϋποθέσεις της οικονομικής σωτηρίας



Παρά την εικόνα ομαλότητας που προσπαθούν να δημιουργήσουν η τρόικα και η κυβέρνηση, η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας εξελίσσεται από το κακό στο χειρότερο. Ο ελληνικός λαός υποβάλλεται σε σημαντικές θυσίες, που είναι εξαιρετικά πιθανό να αποδειχθούν χωρίς αποτέλεσμα. Η διατήρηση του περιθωρίου στο επιτόκιο του δεκαετούς ομολόγου του ελληνικού Δημοσίου στα επίπεδα του περασμένου Μαΐου αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να πείσει ούτε τους προνομιακούς συνομιλητές της που πρωταγωνιστούν στις διεθνείς αγορές. Η διεθνής διάσταση
Μέχρι πριν από μερικές εβδομάδες ο κ. Παπανδρέου και οι εκπρόσωποι της τρόικας μας διαβεβαίωναν ότι το ελληνικό Δημόσιο θα εξοφλούσε το δάνειο των 110 δισ. ευρώ με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα και πως θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει τις ανάγκες του στις διεθνείς αγορές από το 2011 ή το αργότερο το 2012.